"Szívesen" megoldanád ezt a színes fejtörőt?
Be tudod rakni a játéktáblába az összes ragyogó alkatrészt? Utazóbarát kirakójáték, kétoldalú játéktáblával.
A 120 feladvány garantálja a szeretetteljes, hosszú távú kapcsolatot.
7 éves kortól
Kérdése van? +36-1/600-5140
"Szívesen" megoldanád ezt a színes fejtörőt?
Be tudod rakni a játéktáblába az összes ragyogó alkatrészt? Utazóbarát kirakójáték, kétoldalú játéktáblával.
A 120 feladvány garantálja a szeretetteljes, hosszú távú kapcsolatot.
7 éves kortól
A praktikus könyv alakú mágneses "játéktér" és a kis mérete miatt ideális utazójáték!
Egy egérkényi logika! Össze tudod állítani a játékelemeket, hogy az egérkék kileshessenek az ementáli résein? Mókás mágneses játék 48 egyre nehezedő feladvánnyal
6 éves kortól
Utazz velünk a Smart Games mesevilágába!
Egyszer volt, hol nem volt… Segítesz a három kismalacnak megépíteni a házukat? Ha jön a farkas gyorsan a házikóba kell juttatni a malacokat!
Felállítod a házakat, hogy a kismalacok addig az udvaron játszhassanak? De figyelned is kell! Ha felbukkan a farkas, akkor a három kismalacot be kell terelned a házakba, hogy biztonságban legyenek! A három kismalac tökéletes készségfejlesztő a legkisebbek számára. Három darab nagyméretű játékelemből áll, amelyeket könnyű megmarkolni. A játékhoz egy képeskönyv is tartozik, illetve egy feladványfüzet 48 feladvánnyal (24 farkasos, és 24 farkas nélküli feladvánnyal).
4-7 éves korig
A praktikus könyv alakú mágneses "játéktér" és a kis mérete miatt ideális utazójáték!
Minden állatnak be kell férnie Noé bárkájába. A párok egymás mellett szeretnek utazni, ezért egymás mellé kell őket helyezned. 48 feladvány 4 különböző nehézségi szinten.
5 éves kortól
A praktikus könyv alakú mágneses "játéktér" és a kis mérete miatt ideális utazójáték!
Építs utakat a Mágikus erdőben! Próbáld meg feltenni a lapkákat a táblára a szabályok betartásával. 48 különböző feladvány, 4 nehézségi szinten!
8 éves kortól
Állatok a parkban!
Össze tudod gyűjteni az állatokat egy tökéletes pillanatképhez? Mozgasd őket a parkban, de ne feledd, az oroszlán nem szereti a vizet, az elefánt nem fér el a sziklák közt, és a zsiráf túl magas, hogy elférjen a fa alatt! Kettő az egyben oktatójáték kisgyermekeknek: oldd meg a rejtvényeket, vagy csak játssz, és engedd szabadjára a képzeleted!
3 éves kortól
Látlak! Rakd egymásra a kockákat a képnek megfelelően.
Az állatkerti állatok szeretnek bújócskázni, kukucskálni! Ki tudod kémlelni, hogy ezek a vidám állatok hol rejtőznek? Válassz egy feladványt, és próbáld meg egymásra rakni a kockákat a kártyán látható módon.
A bújócskáZoo egy nagyszerű oktatójáték az óvodások számára. Fejleszti a térbeli tájékozódást, valamint a kicsik gyakorolják a nyelvi készségeket, megismerik a
színeket, az állatokat és a fogalmakat, mint például fent, lent, belül és kívül.
A bújócskáZoo kiváló minőségű, tartós kartonból készült, és könnyen tárolható.
Vidd magaddal bárhová is mész!
2 éves kortól
Pakold fel a rakományt a Smart Games teherautóira.
Egy platónyi logika! Vajon befér a rakomány a kamionokba? Minden elemnek bele kell férnie a raktérbe, semmi nem lóghat ki!
Három boldog kamion várja, hogy a következő útjára indulhasson. De indulás előtt be kell pakolni minden árut. Segíts megpakolni a kamionokat, hogy minden elférjen anélkül, hogy kilógna a raktérből! A teherautók nem csak a feladványokban használhatóak, hanem önmagukban is remek játékautókként szórakoztathatnak. A Trükös teher Smartgames játékunk feladványfüzete 48 feladványt tartalmaz egyre nehezedő kihívásokkal.
A SmartGames Day&Night fejlesztőjátéka egy vidám logikai játék kicsiknek a színekkel, formákkal és árnyékokkal. Tudsz fényt hozni az éjszakába?
Építsd meg a feladványban szereplő képet úgy, hogy a különböző formájú játékelemeket a megfelelő sorrendben, a megfelelő hosszúságú rúdra helyezed. Ahogy az éjszaka követi a nappalokat, úgy a "fényes" (1-24) feladványok segítenek felfejlődni a nehezebb "éjszakai" feladványokhoz (25-48). A játék fejleszti a logikai gondolkodásmódot, a térlátást, a kézügyességet. 48 különböző feladvány 4 nehézségi szinten.
Tartalma: 10 fa forma, 1 kártyatartó, 1 fa alap rudakkal, feladványkártyák a 48 feladványhoz
A Smartmax család tagjai mágneses építőjátékok 1 éves kortól, amiknek segítségével a gyermek szórakozva ismerheti meg a mágnesességet. A darabok hatalmas méretének köszönhetően egészen kis kortól játszhatóak, kiegészítő dobozokkal bővíthetőek.
A különböző szettek egymással szabadon kombinálhatóak, így egyre nagyobb és nagyobb építményeket hozhatsz létre!
A Smartmax család tagjai mágneses építőjátékok a legkisebb korosztálynak, amiknek segítségével a gyermek szórakozva ismerheti meg a mágnesességet.
Már 1 éves kortól gond nélkül játszhatnak vele a kicsik, mert nincs kieső alkatrésze az elemeknek és a mágnesrudak mérete tökéletesen illik a picik kezébe. A gyermek szórakozva ismerheti meg a mágnesességet, a színeket, és a rész-egész viszonyát.
A Smartmax játékokkal már egész kicsi kortól fejleszthető a szem-kéz koordináció, a finom-motorika, a rész-egész viszonyának megértése, a térlátás, a kreativitás és a konstruktív gondolkodás, a színek megismerése.
A darabok hatalmas méretének köszönhetően egészen kis kortól játszhatóak.
3 éves kortól
A Smartmax család tagjai mágneses építőjátékok 1 éves kortól, amiknek segítségével a gyermek szórakozva ismerheti meg a mágnesességet. A darabok hatalmas méretének köszönhetően egészen kis kortól játszhatóak, kiegészítő dobozokkal bővíthetőek.
A különböző szettek egymással szabadon kombinálhatóak, így egyre nagyobb és nagyobb építményeket hozhatsz létre!
A Smartmax család tagjai mágneses építőjátékok a legkisebb korosztálynak, amiknek segítségével a gyermek szórakozva ismerheti meg a mágnesességet.
Már 1 éves kortól gond nélkül játszhatnak vele a kicsik, mert nincs kieső alkatrésze az elemeknek és a mágnesrudak mérete tökéletesen illik a picik kezébe. A gyermek szórakozva ismerheti meg a mágnesességet, a színeket, és a rész-egész viszonyát.
A Smartmax játékokkal már egész kicsi kortól fejleszthető a szem-kéz koordináció, a finom-motorika, a rész-egész viszonyának megértése, a térlátás, a kreativitás és a konstruktív gondolkodás, a színek megismerése.
A darabok hatalmas méretének köszönhetően egészen kis kortól játszhatóak.
3 éves kortól
A Smartmax család tagjai mágneses építőjátékok 1 éves kortól, amiknek segítségével a gyermek szórakozva ismerheti meg a mágnesességet. A darabok hatalmas méretének köszönhetően egészen kis kortól játszhatóak, kiegészítő dobozokkal bővíthetőek.
A különböző szettek egymással szabadon kombinálhatóak, így egyre nagyobb és nagyobb építményeket hozhatsz létre!
A Smartmax család tagjai mágneses építőjátékok a legkisebb korosztálynak, amiknek segítségével a gyermek szórakozva ismerheti meg a mágnesességet.
Már 1 éves kortól gond nélkül játszhatnak vele a kicsik, mert nincs kieső alkatrésze az elemeknek és a mágnesrudak mérete tökéletesen illik a picik kezébe. A gyermek szórakozva ismerheti meg a mágnesességet, a színeket, és a rész-egész viszonyát.
A Smartmax játékokkal már egész kicsi kortól fejleszthető a szem-kéz koordináció, a finom-motorika, a rész-egész viszonyának megértése, a térlátás, a kreativitás és a konstruktív gondolkodás, a színek megismerése.
A darabok hatalmas méretének köszönhetően egészen kis kortól játszhatóak
3 éves kortól
A Smartmax család tagjai mágneses építőjátékok 1 éves kortól, amiknek segítségével a gyermek szórakozva ismerheti meg a mágnesességet. A darabok hatalmas méretének köszönhetően egészen kis kortól játszhatóak, kiegészítő dobozokkal bővíthetőek.
A különböző szettek egymással szabadon kombinálhatóak, így egyre nagyobb és nagyobb építményeket hozhatsz létre!
A Smartmax család tagjai mágneses építőjátékok a legkisebb korosztálynak, amiknek segítségével a gyermek szórakozva ismerheti meg a mágnesességet.
Már 1 éves kortól gond nélkül játszhatnak vele a kicsik, mert nincs kieső alkatrésze az elemeknek és a mágnesrudak mérete tökéletesen illik a picik kezébe. A gyermek szórakozva ismerheti meg a mágnesességet, a színeket, és a rész-egész viszonyát.
A Smartmax játékokkal már egész kicsi kortól fejleszthető a szem-kéz koordináció, a finom-motorika, a rész-egész viszonyának megértése, a térlátás, a kreativitás és a konstruktív gondolkodás, a színek megismerése.
A darabok hatalmas méretének köszönhetően egészen kis kortól játszhatóak.
3 éves kortól
Urald a királyságot... vagy borítsd lángba!
A Sárkányok pokla igazi kihívást jelent a játékosok számára. Stratégiailag átgondolva építik fel a saját királyságukat a Sárkányok völgyében. Vigyázz! A tűzokádó sárkányok hamuvá változtathatják a királyságokat... de ha okos vagy, felhasználhatod őket az ellenfeled ellen.
Kié lesz a legnagyobb királyság?
Logikai játék két játékos számára! A párbajban a piros és a sárga játékos csap össze, és az nyer, akinek a színéből több borítja a kocka felszínét.
A 10 perces játékban fontos a taktikai gondolkodás, mivel egyaránt lehet támadó és védekező alakzatokat választani. A játék egyedül is játszható, ilyen esetben párbaj helyett a 3D-s formatervezést lehet gyakorolni a 80 kihívást tartalmazó füzet segítségével. A játék fejleszti a térlátást, a koncentrációt, a tervező és problémamegoldó készségeket.
Gyűjts zöldségeket a nyuladnak!
Éhes nyulak ugrálnak a veteményeskert körül és különböző zöldségeket találnak, amikor a levelek alá néznek. Emlékszel, melyik zöldséget hova ültettétek? Ha nem, akkor a föld alatt élő állatok visszaviszik a zöldségeket a kertbe! Legyél az első, aki összegyűjti mind a 4 különböző zöldséget!
4 éves kortól
ABékalandban átkelni a tavon nem is olyan egyszerű! Vezesd át a békáidat a tavon, de kerüld el a nagy halat! Átkelés közben akadályozhatod a játéktársaidat, mert aki elsőként jut át a békacsaládjával a túlpartra, megnyeri a játékot.
A Békaland játék célja, hogy átjuttasd a békáid a tó túlsó partjára, és közben megakadályozd a játékostársaidat, hogy ugyanezt tegyék. Az nyer, akinek legelőször ér át a 4 tagú békacsaládja a túlpartra. A játékot nehezíti a tó közepén tátogó hal, ami visszariaszthatja a békád a startmezőre. Légy körültekintő! A Békaland fejleszti a problémamegoldó és tervező készséget, a koncentrációt és a memóriát.
Az alábbi kognitív képességeket fejleszti:
8 éves kortól
6 éves kortól
3 éves kortól
10 éves kortól
A Happy Cube Expert csomag 24 különböző habkocka rejtvényt tartalmaz. A kockák összeépítésével a nehézségi szint egyre nő. A végső kihívás az, hogy a rejtvényeket egy nagy konstrukcióban kombináld.
10 éves kortól
A Happy Cube Pro csomag 24 különböző habkocka rejtvényt tartalmaz. A kockák összeépítésével a nehézségi szint egyre nő. A végső kihívás az, hogy a rejtvényeket egy nagy konstrukcióban kombináld.
10 éves kortól
A Happy Cube Original csomag 24 különböző habkocka rejtvényt tartalmaz. A kockák összeépítésével a nehézségi szint egyre nő. A végső kihívás az, hogy a rejtvényeket egy nagy konstrukcióban kombináld.
10 éves kortól
A Happy Cube Junior csomag 24 különböző habkocka rejtvényt tartalmaz. A kockák összeépítésével a nehézségi szint egyre nő. A végső kihívás az, hogy a rejtvényeket egy nagy konstrukcióban kombináld.
10 éves kortól
Megbirkózol ezzel a 3D-s kihívással?
Készen állsz a kezdőrúgásra? Próbáld elhelyezni a 7 kirakódarabot a labdán. Légy szabályos! A kis kezdődarab elmozdításáért piros lap jár. Ez az izgalmas mini 3D-s játék nem igényel bonyolult előkészületet, és feladatfüzetet sem. Csak nyomkodd és játssz!
6 éves kortól
A fejtörő akkor kezdődik, amikor eltávolítottuk az összes színes elemet és megpróbáljuk visszahelyezni őket a csonka kockába.
A kocka számtalan módon összeállítható, de azt az egyet kell megtalálnunk, amit az aktuális kihívás megkövetel. Ehhez segítségünkre lesz egy 48 kihívást tartalmazó füzet. Az egyedül játszható Plug & Play Puzzler fejleszti a térlátást, a koncentrációt és a problémamegoldó készséget.
6 éves kortól
Csavaros észjárás, kocka-logika!
Te vagy a legélesebb szerszám a dobozban? Csavaros logika éleseszű játékosoknak: Csavard be a kockába teljesen a 13 csavart úgy, hogy ne blokkolják egymást. Egy kocka alakú kirakójáték, nagyszerű kikapcsolódás kicsiknek és nagyoknak, 80 feladvánnyal.
8 éves kortól