Társasjáték 5 éves kortól
Blöffölős, taktikai társasjáték kalóz történettel a Djeco-tól.
Sok társasjáték van a világon, de még nem született meg az amelyikre vágysz? Talán van kitalált történeted hozzá és a szereplôket is elképzelted már? Ebben a dobozban megtalálsz mindent ami a terveid megvalósításhoz szükséges!. Az alkotáshoz használhatsz ceruzát, filcet és temperát is, ami csak kéznél van. Tervezd meg a dobozt, a játék táblát (akár mindkét oldalát), fesd meg a bábukat, a játékszabályt pedig írd a doboz hátára, hogy mindig kéznél legyen! Kezdôdhet a kaland! Jó szórakozást kívánunk hozzá!
A mesebeli kertben a tavasszal elültetett magok sudár fákká cseperednek őszre, ha a Nap ragyog rájuk és ti kis kertészek gondosan locsoljátok őket! De ügyesnek kell lennetek, hogy mindig legyen elég vizetek és végezzetek, mielőtt a sötét felhők eltakarják a napot az égen! Taktikai játék versenyzős és kooperatív lehetőséggel.
Az ódon, száztornyú vár kincset rejt, ezért olyan nehéz bejutni oda. A titkos ajtókat arany kulcsok nyitják és négynek is fel kell tárulnia ahhoz, hogy bejuthassatok. A folyosókat egy szellem járja és lopkodja a kulcsokat előletek. Ha összefogtok, együtt biztosan túl tudtok járni az eszén és megtaláljátok a kívánságok varázslatos kövét! …mert ugye nektek is van titkos vágyatok?
Gondoltál már rá, hogy honnan jönnek a szép álmok? …és miért olyan ritkán? Minden napnyugta után útra kelnek az Éjjel Lények hátán, átszelik a Hold mezőt és a Csillag folyót de az út végén Álmatlanság Úr lesben áll, hogy elrabolja őket. Az Éjjel Lényeknek a te segítségedre van szüksége, hogy biztonságban és időben eljuttassák a szép álmokat a gyerekekhez.
Ez a színes, vidám játék a vásárlást mutatja be a gyerekeknek. Megismerhetik a különböző termékcsoportokat és azt, hogy mi hol kapható.
Minden játékosnak be kell szereznie azokat a dolgokat, amik a bevásárlólistáján szerepelnek. Ehhez el kell jutniuk az összes boltba: a henteshez, a pékhez, a közértbe, a drogériába, a tejboltba és a zöldségeshez.
Tartalom:
4 bevásárlókocsi
4 bevásárlólista
1 pörgetőkorong
36 termékkártya
A születésnapi bulin mindent a kezedbe szeretne venni: lufikat, ajándékokat, gyertyákat és édességhegyeket! Képes leszel többet megragadni, mint az összes többi bulizó?
Az Auch schon clever (németül "Also Pretty Clever") játékmenete hasonló a Ganz schön clever játékhoz , ahol az egyik játékos dob kockával a saját körében, majd kiválasztja, hogy mit akar, míg a többiek kapnak valamit abból, amit hátrahagytak.
A körödben dobj az öt kockával. A kockák arcán egy joker szimbólum vagy egy ikon látható a négy színes háttér valamelyikén. Válassza ki az összes egy háttérszínű kockát, egyszerre vegyen be minden jokert, majd használja az ezeken a kockalapokon lévő szimbólumokat, hogy megjelölje a pontozólap ezen a színes területén lévő elemeket:
- A léggömbök például a sárga területen vannak, és balról jobbra kell jelölni őket: piros, kék, zöld, lila, kék stb.
- A narancssárga területen lévő gyertyákhoz annyi gyertyának kell lennie, amennyi a következő vonatkocsin van, hogy kijelölje azt.
- A zöldterületen lévő ajándékok tetszőleges sorrendben jelölhetők.
- A kék területen lévő édességek párban, sorban jelennek meg – fánk, sütemény, sütemény –, és sorban balról jobbra jelöljük ki a szóközöket, amíg van egy pár hozzáillő édesség a kockán.
Ha nem tudod használni a felvett kockát, pl. vettél piros, kék és lila lufit, és csak az első kettőt tudtad megjelölni, akkor a fel nem használt kockákat vissza kell juttatnod a többieknek. Ezután minden játékos egyetlen háttérszínű kockát választ – és a játékosok választhatnak azonos vagy különböző színeket –, és kijelölik, amit tudnak.
Ha egy kör mellett megjelöl egy bekarikázott tárgyat vagy ajándéksort, azonnal áthúzhatja a körrel azonos színű elemet. Ennek az elemnek az áthúzása újabb bónuszt kaphat!
Amikor egy játékos az összes tárgyat lejelöli egy területen, a játék az adott kör végén ér véget. Az Ön által kitöltött különféle elemekhez vagy sorokhoz szivárványcsillagok kapcsolódnak, és aki a legtöbb szivárványcsillagot gyűjti össze, az nyer!
5 éves kortól
nyelv: német
Hallottál már valaha az észak-harzi Quedlinburg városáról és az évente megrendezésre kerülő híres vásárukról?
A gyerekek minden évben a vásár előtti napon nagy versenyen vesznek részt, és most te is csatlakozol hozzájuk! Játssz a Kuruzsló szamárral és barátaival. Etesd az állatodat, és lépj vele a pályán. De ez nem szokásos eledel, és nem mindig segíti a négylábú barátod haladását. Neked kell megtalálnod a megfelelő eledelkombinációt, hogy a lehető leggyorsabb legyen. Néha „álomfű” kerül a táskádba, és az állatod inkább szunyókál egy keveset. Menet közben gyűjts rubinokat, amikből új ellátmányt vásárolhatsz. Érj be a célba, és nyerd meg az áhított aranyüstöt.
6 éves kortól
nyelv: német
Ó, nem, a Spinosaurus támad! A te küldetésed, hogy segíts a Colby fivéreknek, akik meg akarják őrizni a többi, békeszerető dinoszauruszt, és menedékükre akarják vinni őket. És ne felejtsd el megmenteni a Colby fivéreket sem. A végső győztes feladat a biztonsági kerítés működésbe helyezése. A játékosok kooperatív módon járnak el ennek elérése érdekében, együtt nyernek vagy veszítenek.
A játékot a kockadobás mechanikája vezérli. A kockadobástól függően vagy a Spinosaurust vagy valamelyik Colby testvért kell mozgatnod. Mindegyik testvérnek meg kell mozdulnia egyszer, mielőtt újra megmozdulhatna. Oda-vissza útjuk során dinoszauruszokat gyűjtenek, és berakják a lakókocsijukba, és elhozzák őket a menhelyre. A Spinosaurus mindig a menhely felé halad. Ha a Spinosaurus ez előtt eléri a menhelyet, akkor kudarcot vall.
5 éves kortól
nyelv: angol
Gyűjts zöldségeket a nyuladnak!
Éhes nyulak ugrálnak a veteményeskert körül és különböző zöldségeket találnak, amikor a levelek alá néznek. Emlékszel, melyik zöldséget hova ültettétek? Ha nem, akkor a föld alatt élő állatok visszaviszik a zöldségeket a kertbe! Legyél az első, aki összegyűjti mind a 4 különböző zöldséget!
4 éves kortól
ABékalandban átkelni a tavon nem is olyan egyszerű! Vezesd át a békáidat a tavon, de kerüld el a nagy halat! Átkelés közben akadályozhatod a játéktársaidat, mert aki elsőként jut át a békacsaládjával a túlpartra, megnyeri a játékot.
A Békaland játék célja, hogy átjuttasd a békáid a tó túlsó partjára, és közben megakadályozd a játékostársaidat, hogy ugyanezt tegyék. Az nyer, akinek legelőször ér át a 4 tagú békacsaládja a túlpartra. A játékot nehezíti a tó közepén tátogó hal, ami visszariaszthatja a békád a startmezőre. Légy körültekintő! A Békaland fejleszti a problémamegoldó és tervező készséget, a koncentrációt és a memóriát.
Az alábbi kognitív képességeket fejleszti:
- 5/5 Rugalmas gondolkodás
- 5/5 Tervezés
- 5/4 Problémamegoldás
- 5/4 Koncentráció
- 5/2 Memória
Egyszer volt, holt nem volt… Fedezd fel a népszerű mese varázslatát ebben az óvodásoknak készült gyönyörű 3D-s fejtörő játékban. Ismered Csipkerózsika meséjét? Akkor ez a játék éppen neked való!
Segíts a lovagnak eljutni Csipkerózsikához! Vagy jobb ötlet magának Csipkerózsikának segíteni, hogy megmeneküljön? Találd meg a labirintus bejáratától az utat a kastélyig, anélkül hogy elvesznél!
A sárkánynak segítenél inkább? Akkor a feladat az eddigi ellenkezője! Tedd le úgy a sárkányt az útvesztőbe, hogy az összes kastélyba vezető utat elzárja, így a lovag nem tudja megmenteni Csipkerózsikát.
A Csipkerózsika készségfejlesztőben 60 különböző feladványt (30-at sárkánnyal és 30-at sárkány nélkül) és egy családi képeskönyvet is találsz, amellyel elmesélheted a klasszikus mesét, egy modern csavarral.
3-7 éves korig
Utazz velünk a Smart Games mesevilágába!
Fedezd fel a népszerű mese varázslatát ebben az óvodásoknak készült gyönyörű fejtörő játékban. Segítesz Piroskának megtalálni a helyes utat a nagymamához?
Helyezd fel Piroskát, a házat és a fákat a játéktáblára, a többi elem használatával pedig építsd meg az utat a nagymama házához. A SmartGames család meseszereplős termékének füzete 48 különböző nehézségű feladványt tartalmaz. A doboz tartalmaz továbbá egy családi képeskönyvet az eredeti mesével és egy modern fordulattal.
4-7 éves korig
Hamarosan itt a tél. Szerencsére az erdő még tele van ízletes gyümölcsökkel, és a kaptárakban is csordultig áll a méz. Mackó komának azért nagyon kell igyekeznie, hogy elegendő élelmet gyűjtsön a hosszú hideg hónapokra, mielőtt leesik az első hó. Segítsetek neki telerakni a kamrát, nehogy éhen maradjon!
Ez a vidám kooperációs játék fejleszti a taktikai érzéket, a számolás képességét, az orientációs készséget, és nem utolsó sorban egymás közötti kommunikációra késztet.
Tartalom:
25 játékkorong,
8 befőttesüveg,
3×3 mézescsupor,
1 éléskamra,
1 mackó bábu,
11 műanyag talp,
2 speciális dobókocka
Nagyi befőzéshez készülődik. Igen ám, de a gyümölcs még fent van a fán. Gyorsan le kellene szedni, hogy mihamarabb elkészülhessen a finom cseresznyebefőtt.
Ebben a vidám társasjátékban a gyerekek együtt gyűjtik össze a cseresznyekorongokat, hogy legyen mit eltenni télire. Nem egymással versenyeznek, hanem a falánk kukacokkal, nehogy azok hamarabb érjenek oda. Ha tele a kosár, irány a nagyi!
Tartalom:
1 játéktábla
4 fabábu
8 kukac bábu
8 cseresznyekorong
54 lépéskártya
Illusztráció: Bartos Erika
A kis erdei állatok vidáman játszanak a réten, és szinte észre sem veszik, hogy lassan rájuk esteledik. Gyorsan indulniuk kellene haza, de az erdei ösvény szélén egy farkas szunyókál. Hogyan tudnának elosonni mellette, hogy ne vegye észre oket? Csak úgy, hogy mindig a megfelelő búvóhelyet keresik meg maguknak.
Ez az óvodás-kisiskolás korosztálynak készült játék fejleszti: a formák felismerését, a számok azonosítását, a finommotorikát, az alapvető taktikai készséget.
Tartalom:
1 játéktábla, 12 állatfigura,
1 farkas kalappal,
4 kartonkártya a búvóhelyekkel,
1 speciális dobókocka, Játékszabály
Ki ne ismerné a reggeli készülődéssel együtt járó stresszt? Hányszor határoztuk már el, hogy időben felkelünk, és kényelmesen elkészülünk, hogy nyugodtan, oldott hangulatban induljon a nap? Nos ez a való életben nem mindig sikerül, de azért törekedjünk rá! Ebben próbál segítséget nyújtani ez a vidám, beszélgetős játék.
Az is nyer, aki a legelőbb jut el az úticéljához, és az is, akinek a legtöbb kártyát sikerül összegyűjtenie. Valójában azonban ebben a játékban mindenki nyertes, mert elmesélheti a saját reggelét, és jót szórakozhat a játékostársak történetein.
Tartalom:
1 játéktábla
108 játékkártya
4 bábu, 1 dobókocka
A virágos réten lakó bogarakra sok veszély leselkedik. Bármikor arra repülhet egy éhes madárka, és ha észreveszi, bizony bekaphatja őket. De a bogárkák megtanulták, hogy hogyan váljanak szinte láthatatlanná a fűben. Segíts nekik Te is elrejtőzni!
A „Hová bújtál, katica?” egy szórakoztató fejlesztő társasjáték, amely már a kisebbeknek is remek szórakozást nyújt, így együtt játszhat az egész család.
Tartalom:
36 akciókártya
18 bogárka
32 fűcsomó
Falánk kukacok dézsmálták meg az almákat a kertben. Most már hiába próbálnak elbújni, a madárkák előbb-utóbb biztosan megtalálják őket. Vajon melyik kismadár lesz a legügyesebb? Melyiknek sikerül a legtöbb kukacot összeszednie?
Légy szemfüles, és figyelj nagyon! Ez a vidám családi társasjáték alaposan próbára teszi a memóriát és a megfigyelőkészséget.
Tartalom:
24 fával illusztrált kártya
1 összeállítható fészekfa
4 színes fa madárbábu
12 kukackártya
1 dobókocka
Megjött az ősz, a süncsalád téli álomra készülődik. Sünmama szorgalmasan gyűjtögeti az őszi leveleket, hogy kibélelhesse a puha kuckót a bokrok alatt. Segíts neki, hogy minél több levelet gyűjthessen!
Melyik játékos lesz a legügyesebb? Kinek sikerül több levelet szerezni és a sünijére tenni? Vidám családi társasjáték ? nem csak óvodásoknak.
Tartalom:
1 játéktábla kosárkoronggal
4 sünikártya
12 seprű
15 levélkorong
1 rajzos dobókocka
A kis mókusok megéheztek a nagy játékban. Segíts nekik megkeresni a mókusmamát és az ízletes makkokat a lombok között!
Vajon kinek sikerül elsőként megetetni az összes mókuskáját? Fordulatos, vidám fejlesztő társasjáték ? nem csak az óvodás korosztálynak.
Tartalom:
6 elemű összeilleszthető játéktábla
1 rajzos dobókocka
16 kismókus korong
25 makk
1 fa mókusanyuka
Megismerhetjük a legkedveltebb és leggyakrabban előforduló háziállatokat.
A kisebbek két puzzle elemmel játszhatják, -nekik a megfelelő állatot és annak lakóhelyét kell megkeresni-, míg a nagyobbak ehhez a sorhoz még az állatok kicsinyeit ábrázoló kártyákat is összeilleszthetik.
Tartalom:
10 darab háromrészes puzzle
A játék kedves, mégis élethű, az apró részletekre is ügyelő grafikai világa megismerteti a gyerekkel az erdő világát.
A környezetünkben leggyakrabban előforduló, vadon élő állatokat mutatja be játékos formában. A harminc puzzle-elem a korosztálynak megfelelő bonyolultsági fokon sok játéklehetőséget biztosít.
Tartalom:
10 darab háromrészes puzzle
Játékos bevezetés a számok világába. Számoljuk meg a kártyákon lévő állatfigurákat és keressük meg a hozzá illő számot mutató kis kezet.
Ha ezt begyakoroltuk, akkor az általunk ismert kártyák közé beilleszthetjük a szám írott képét is. Gyakorolhatjuk a több-kevesebb fogalmát a számok növekvő-csökkenő sorrendjét és a páros- páratlan számokat.
Tartalom:
10 darab háromrészes puzzle